Zwalony mplayer

Daniel Mróz beorn at alpha.pl
Thu Mar 3 13:19:58 CET 2011

On Thu, Mar 03, 2011 at 09:57:41AM +0100, Bartlomiej Zimon wrote:
> [...]
[...]
> Fakt pozno ;) najlepiej podaj adres strumienia to sobie to sprawdze.
Jeśli chcesz sprawdzić metadane, to chociażby ten strumień:
http://warszawa1-3.radio.pionier.net.pl:8000/pl/radiokrakow.ogg

Jeśli chcesz sprawdzić PS+SBR, to niestety nie mam żadnego publicznego
strumienia wystawionego. Co ciekawe, pluje się o to tylko w przypadku
strumienia. Odtwarzanie pliku zakodowanego tym samym enkoderem i przy
tych samych parametrach nie generuje takiego komunikatu. Strumień jest
bez kontenera (RAW AAC ADTS), więc nie powinno być różnic.

Pozdrawiam
Beorn

--
Daniel 'Beorn' Mróz <beorn w alpha.pl>    http://127.0.0.1/beorn