ndisc6 1.0.1

Adam Osuchowski adwol at zonk.pl
Sat Mar 19 12:02:33 CET 2011

Pawel Dlugosz wrote:
> "Wsadzone". Dodałem stosowne BR-y i popracowałem trochę nad sekcją %files.
> Szczegóły jak zawsze w specu.

Dzięki. Również za poprawki.

Można wiedzieć czemu przywróciłeś poprzedni adres do strony projektu
i lokalizacji źródeł? Ten stary adres również działa ale przeładowuje
na nowy więc chyba developerzy chcieliby aby używany był ten, który
wpisałem. Poza tym dorobili się chyba jakiejś strony projektu większej
niż index plików z apache'a.

To samo pytanie do opisu pakietu. To już nie jest zestaw dwóch małych
narzędzi tylko conajmniej pięciu. Dlatego zmieniłem zawartość description.