kded4 i ntrack

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Mar 29 10:37:59 CEST 2011

Dnia wtorek, 29 marca 2011, Bartosz Świątek napisał:
[...]
> Tak, to celowe ze jest dobrze.

Przeczytaj, o czym jest cały wątek. Pokazałem, że kde4-kdelibs nie zależy od
ntracka, ani pośrednio ani bezpośrednio, a jednak kded4, który jest właśnie
w kde4-kdelibs, używa libntrack - co przy ostatnim upgrade ntracka objawiło
się permanentnym segfaultem przy starcie kded4. Zresztą nie dziwne, że nie
zależy tak po prostu, bo ldd kded4 nie wykazuje zależności od ntrack (musi
być jakaś pośrednia). Akurat kded4-runtime nic tutaj nie ma do rzeczy (kde4-
kdelibs od niego też nie zależy).