echo -ne in rc-scripts

Kacper Kornet kornet at camk.edu.pl
Tue May 10 13:26:24 CEST 2011

Na branchu DEVEL jest najnowszy snap mksh, który sobie testuję jako
zamiennik na /bin/sh z pdksh. Na razie nie napotkałem z tą wersją
żadnych problemów. Ale przy okazji próbowałem wersji skompiloweanej tak,
że:

"automatically set -o posix (mksh R39b+: set -o
sh) to reduce functionality if called as sh or -sh"

No i tutaj jest problem. Bo w rc-scripts jest trochę wywołań typu
echo -ne, które nie są dość nie przenośne. Z drugiej strony, gdyby je
zamienić na przenośne printf, to dla mksh jest to za każdym razem
wywołanie zewnętrznego programu, a nie shellowa funckja. I w ogóle
pytanie czy gra warta świeczki.

--
  Kacper