instaler CRI i klawiatura USB - a moze serial console?

Remigiusz Marcinkiewicz enleth at enleth.com
Mon May 30 17:16:37 CEST 2011

On Monday 30 May 2011 17:07:41 Jacek Osiecki wrote:

> Khem, u jakiego dudittsa? :)
>
> Na razie znalazłem coś takiego:
> http://pld.kamilm.net/
>
> i testuję... ale chyba już się wywaliło :-/
>
> Pozdrawiam,

Jak RCD działa, nie potrzeba do zainstalowania systemu nic więcej, nawet
gotowych chrootów: http://pl.docs.pld-linux.org/instalacja_chroot_wstep.html

Zainstalowałem już nie wiem sam ile kopii PLD (parędziesiąt tego będzie), od
samego początku używając tylko tej metody, obecnie w zasadzie z pamięci i nie
narzekam. Sprawdza się w szczególności na dziwacznym sprzęcie, bo jak trzeba i
tak wszystko ręcznie skonfigurować, żadne tajemnicze defaulty nie wchodzą w
drogę.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com
WWW http://enleth.com http://heroes.net.pl