kde4-kdebase-workspace-4.7.3-3 psuje konquerora

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Fri Nov 11 22:37:18 CET 2011

Powyższa aktualizacja psuje u mnie konquerora. Wersja *-2 działa stabilnie,
a przynajmniej przewidywalnie (z flashem 10.*, z 11.* nie jest tak dobrze).
Po update do *-3 strony się głównie nie otwierają - konqueror wywala się z
SEGFAULT. A niby była tylko zmiana w taskbarze (przy okazji - przed tym
patchem mi się nie wywaliło ani razu). Czy ktoś ma podobnie?