packages: glib2/glib2.spec - up to 2.31.0

Robert Tomasik robert.tomasik at gmail.com
Sun Nov 20 10:14:07 CET 2011

Dnia Saturday, 19 of November 2011 o 16:48:42 Bartosz Świątek napisał(a):

> Tak samo jak glibmm 2.31 :)

Patrząc na strony tych projektów to oczywiście oboje macie rację, stabilne
glib oraz glibmm to 2.28 (wg strony glibmm devel to wersja 2.29 więc co to
jest 2.31?) natomiast te paczki znalazły się w repozytoriach gnome i moi
poprzednicy także podbili te pakiety powyżej stabilnych 2.28, powiem więcej na
naszych ftp-ach znajdują się do pobrania pakiety także > 2.28.

Jak trzeba to oczywiście cofnę,  chcę jeszcze powiedzieć, że przed puszczeniem
commitów zbudowałem je u siebie (jak zawsze), zainstalowałem i pracuje, nie
mam jak na tą chwilę żadnych problemów.