syslog-ng startowany po bindzie

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Nov 22 16:16:00 CET 2011

On Tue, Nov 22, 2011 at 15:59:45 +0100, Marcin Krol wrote:

> Nauczył się (nie chce mi się sprawdzać kiedy). Działa całkiem sprawnie.
> Z dokumentacji:
>
> interface-interval
>
>      The server will scan the network interface list every
> interface-interval minutes. The default is 60 minutes. The maximum value

Trzeba by ustawić tutaj domyślnie 1 minutę, by można było uruchamiać binda
w dowolnej kolejności i niezależnie od innych usług (bo start DNS-ów
godzinę po starcie maszyny odpada - swoją drogą to ciekawy i ciężko
diagnozowalny problem, a indukujemy go u każdego, kto używa zebry).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>