Re: systemd (Re: syslog-ng startowany po bindzie)

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Mon Nov 28 01:24:29 CET 2011

Dnia 28 listopada 2011 0:53 Tomasz Pala <gotar w polanet.pl> napisał(a):

> Dodaj S. Zresztą mi 'działa' (może to jeszcze za dużo powiedziane, np.
> nie aktywuje swapów) w ogóle bez udeva, więc też będzie do zmiany na S.

u mnie swap-y sa :) udev-systemd pomogl

> Wrzucaj wrzucaj, tam jest jeszcze sporo roboty chyba...

Dodalem S., trzeba wszystko przepisac madrze na systemd,
wtedy wyciagniemy wszystko co najlepsze z niego.

Podejrzewam ze mozna w wiekszosci wzorowac sie na fedorze moze nawet polowe rzeczy wywalic z naszych skryptow.
W tym momencie skrypty SYSV sa uruchamiane ale jesli wrzuci sie plik .service i/lub .socket to wszystko
jedzie z automatu i zakrywa usluge SYSV. W ten sposob mozemy krokowo przejsc na systemd.
Hmm gdzies pamietam byla latka na cups-a aby startowal na rzadanie.