packages: systemd/systemd.spec - removed /media and /var/run--bind tmpfs mo...

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Nov 28 13:43:09 CET 2011

On Mon, Nov 28, 2011 at 09:25:37 +0100, Artur Frysiak wrote:

> O ile /var/run mogę traktować jako zmianę do czasu dokończenia
> migracji

Tak - każdy pakiet dostarczający podkatalog /var/run należy
uzupełnić o odpowiedni wpis dla systemd i można przywrócić.

> to /media powinno zostać tmpfsem. Jak potrzebujesz tam jakieś

A to czemu? Że niby udev ma tworzyć katalog na każdy nośnik wymienialny,
a CK/polkit zapewniać prawo do montowania dla użyszkodników?

> statyczne katalogi to dodaj je sobie jako wpisy w
> /etc/tmpfiles.d/media.conf

To jeśli już trzeba też dodać do %post, żeby samo robiło - i bez tego
ten pakiet robi sporą rozpierduchę w systemie. Może wieczorem coś z tym
jeszcze porzeźbię.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>