packages: systemd/systemd.spec - S: ConsoleKit-systemd, rsyslog-systemd, ud...

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Nov 28 14:22:53 CET 2011

On Mon, Nov 28, 2011 at 09:20:29 +0100, Artur Frysiak wrote:

> udev-systemd  jest już w R:

No właśnie ja tego nie mam i działa, zatem skłaniałbym się ku S. Także z
udev-core, agetty, dbus, python-* - mimo wszystko to nie są rzeczy
niezbędne do osiągnięcia podstawowej funkcjonalności. Przecież agetty to
kwestia wyłącznie konfiguracji, dbus jest jedną z kilku metod aktywacji,
modułów pythona potrzebuje jedno narzędzie, a udev nie wiem po co jest;)
Tak na dobrą sprawę to /lib/systemd/system z units też jest zbędne w
ogólnym przypadku (a mówimy tutaj o zastępcy inita, czyli warto brać pod
uwagę skrajne przypadki).

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>