Podzielenie heimdal-libs

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Fri Oct 7 16:21:03 CEST 2011

...lekko po czasie:)

On Wed, Aug 03, 2011 at 01:02:35 +0200, Jan Rękorajski wrote:

> Może zrób jakąś listę w PLD-doc, w stylu 'co było w ra/ac a nie ma w th
> a by się przydało'.

W zasadzie nic nie stoi na przeszkodzie, żeby jak coś takiego się trafi
to dopisywać, tyle tylko że i tak pewnie nikt się tym nie zajmie (skoro
do tej pory nie ma) - więc jak sam ległem, to odpuszczałem.

> Wydzieliłem tak że nieistotne pliki są w osobnych pakietach.

> Możesz sprawdzić, goły heimdal jest już w th-test. Teraz będę
> przebudowywał zależności które mu wyskoczą.

No i teraz muszę powiedzieć, że jest bajka w porównaniu do tego co było! :)
Już chyba na 3 serwerach potrzebowałem heimdal-libs 1.5, z wersji 1.4 jedynie
libgssapi.so.2 upierało się przy tym, aby pozostać jeszcze dla jakichś
zależności, a składa się szczęśliwie, że zlinkowana jest z innymi libami
w wersjach dostępnych także w 1.5 - zatem wystarczy zachować tę jedną
bibliotekę podczas aktualizacji i wszystko wydaje się działa prawidłowo:)

Natomiast wcześniejsza, moja wersja, i tak okazała się zawodna, gdyż
stare pakiety wymagały libgssapi.so.2(HEIMDAL_GSS_1.0), natomiast w
wersji 1.4 biblioteka dostarczała już (HEIMDAL_GSS_2.0), mimo tego
samego sover. Zatem wielkie dzięki za pomoc, teraz mamy dużo lepiej niż
wszyscy inni, niech im się dependency hell śni po nocach:)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>