packages: transmission/transmission-version.patch - this patch changes vers...

Marcin Rybak marcin.rybak at gmail.com
Wed Oct 12 12:07:36 CEST 2011

W dniu 12 października 2011 08:39 użytkownik Pawel Golaszewski <
blues w pld-linux.org> napisał:

> No właśnie trzeba, bo to nie tłumaczy _po_ _co_ jest ta zmiana. To, że
> zmienia wersję to widać po pierwszym spojrzeniu nawet w patcha :P

ok, nie wiedziałem że trzeba, w sumie w repo ten pacz mi do niczego nie był
potrzebny, bo mogłem sobie o zbudować lokalnie, wrzuciłem, bo uważałem, że
komuś może się przydać kiedyśtam w sytuacji podobnej jak moja

> ... a nie prościej to akurat zrobić jednolinijkowcem sed/awk zamiast
> łatania? Szczególnie, że to jest tylko bcond...
>
> możliwe, jeśli masz ochotę - śmiało, wybrałem taką opcję, bo ona dodatkowo
pokazuje gdzie i co trzeba mniej więcej zmienić by zmiana była dobrze
wykonana, a i łatwiej to komus po prostu "podpieprzyć" z naszej dystrybucji
:)
---
Marcin Rybak
http://marcinrybak.com