Prośba o usunięcie zasobów Ti spod ftp.pld-linux.../branches

Marcin Krol hawk at pld-linux.org
Sat Oct 22 18:12:59 CEST 2011

> Jako że najwyraźniej Ti nabrało więcej charakteru forka, proszę o
> przeniesienie branches/Ti z zasobów PLD do domeny TLD.

Ano nabrało cech forka bo musiało skoro PLD sobie nie życzyło aby
gdziekolwiek nazwa PLD była używana. System więc przedstawia się teraz
jako TLD.

Co do FTP to chyba z jakiegoś nieaktualnego mirrora korzystasz bo z ep09
całe /branches skasowałem 12.10.2011 więc od 10 dni nie ma śladu po TLD
w zasobach PLD na master-ftp. To co jest na mirrorach niestety już ode
mnie nie zależy.

M.