Prośba o usunięcie zasobów Ti spod ftp.pld-linux.../branches

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Oct 25 12:05:54 CEST 2011

On Tue, Oct 25, 2011 at 10:34:25 +0200, Marcin Krol wrote:

> Titanium jeszcze pod szyldem TLD przeszło z ciągłego rozwoju na
> snapshoty.

Będziesz projektował schemat migracji między każdym snapem? Wow. Bo
alternatywa to same migracje między bezpośrednio po sobie następującymi
snapami (i zachęcanie użytkowników do takiej ścieżki) lub pozostawienie
użytkowników bez supportu. Brak supportu =~ ciągły rozwój.

Bo snapshoty służące tylko i wyłącznie do zachowania przez jakiś czas
stabilnej (w sensie wersji) bazy programowej, to już IMHO znacznie
lepiej zastąpić wstecznymi deltami rpm. Taka sama użyteczność, a zajmie
mniej miejsca i jest ogólnie mniej roboty (z ogólnym wsparciem).
Stabilne w sensie wersji - bo jak rozumiem łatania samych snapów nie
przewidujesz (czy masz nieograniczone zasoby sprzętowo-developerskie?).

> Obecna wersja stable to faktycznie archaik i zostanie

No to się wyjaśniło, czemu mi poldek ciągnął starocie przy instalowaniu
nowych pakietów...;>

> uaktualniona tylko aby ułatwić przejście na kolejnego snapshota. W

Czyli teraz już 2 musisz obsługiwać?

> wersji devel z "grubych" rzeczy zmienią się jeszcze tylko kernele.

To będzie trzeci, a devel pozostanie czwartym?

Nie do końca rozumiem ten mechanizm, więc może na przykładzie: ile za 2
lata przewidujesz snapshotów 'wydanych', ile z nich będzie jeszcze
rozwijanych (sec/bugfix), w jaki sposób odbywać się będzie aktualizacja
dzisiejszego stable do wówczas najnowszego snapa?

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>