Prośba o usunięcie zasobów Ti spod ftp.pld-linux.../branches

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Tue Oct 25 16:05:04 CEST 2011

On Tue, Oct 25, 2011 at 13:39:57 +0200, Marcin Krol wrote:

> Snapshot ma być przejściem na nowsze wersje paczek typu kernel, gcc,
> gnome, kde itp.

A wspomniane przeze mnie biblioteki też się łapią? Bo na serwerach żadne
z powyższych mnie nie interesuje. Innymi słowy - czy TLD kieruje w
desktop?

> Pojęcie snapshot wprowadza chyba trochę zamieszania. Zawsze będą tylko
> dwie wersje - stable i devel. W momencie gdy wersja devel osiąga
> założenia przyjęte dla danego wydania to zastępuje wersję stable na FTP,
> a w devel zaczynamy nowe dłubanie. Poprzednia wersja stable będzie
> wędrować do /dev/null.

Nie tak działał Ac z Nest? ;)

> Oczywiście takie podejście stwarza problemy typu
> migracja z PHP 5.2 na 5.3,

No a co dopiero do 6... A ile aplikacji nie działało z pythonem 2.7?

[...]
> razy na rok. Myślę, że w większości przypadków poldek --upgrade-dist
> między snapshotami będzie mniej ryzykowny niż to samo polecenie wykonane
> w Th.

Czyli to ma być takie bardziej stabilne w sensie wersji Th (modulo
bcondy co były pod Ti)? Będziecie używali CVS PLD, czy też fork?

> P.S. Proponuję migrację ew. dalszej dyskusji w odpowiednie miejce, to
> jest mimo wszystko lista PLD, a nie TLD.

Ale to nie dyskusja, tylko ustalanie faktów;) Myślę, że więcej osób może
być zainteresowanych wolniejszymi i bardziej skokowymi zmianami niż mają
miejsce w Th, mnie np. interesłuje długofalowa wymienialność pakietów
(złamana już w perlu, ale zależy mi na iceweaselu bez systemowego XUL-a).
Do tej pory traktowałem Ti jako alternatywne źródło pakietów, które z Th
np. już wyleciały, ale jeśli TLD będzie używało własnego RCS-a, to
raczej nie będę go używał.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>