Re: Jak zdebugować, co przeszkadza libflashplayerplugin.so?

Artur Frysiak wiget at pld-linux.org
Thu Oct 27 16:42:19 CEST 2011

2011/10/27 Łukasz Maśko <ed at yen.ipipan.waw.pl>:

> Intel. To chyba nie grafika tylko dźwięk, bo po skasowaniu (nie losowym)
> kilkunastu katalogów z konfiguracjami (~/.*), w tym ~/.pulse oraz
> /var/tmp/kdecache-*, wszystko działa jak nowe.

W pulseaudio 1.0 zmienił się format plików zapisywanych w ~/.pulse i
biedaczysko nie potrafiło sobie poradzić jak napotkało stare pliki.
Nie tylko flash przez to przestawał działać.

Na pulseaudio 1.0 są w skype problemy z mikrofonem. Upgrade do
pulseaudio 1.1 rozwiązuje ten problem.
--
Artur Frysiak