nginx-light okresowo się wywala

Wojciech Błaszkowski wojciech at blaszkowski.com
Mon Apr 2 11:06:29 CEST 2012

Dnia Monday 12 of March 2012, Jacek Osiecki napisał:
> Jakieś pomysły? Przyznam, system nie jest do końca aktualny, ale też chcę
> uniknąć upgrade'u 90% systemu z powodu jakiegoś libpng które za sobą
> ciągnie imagemagick i 300 rozszerzeń PHP...

Przy takiej liczbie requestów, to masz możliwość na strace'owanie nginx'a ?
BTW, te 300 paczek do PHP to chyba przesada.. Upgradnij.
Wszak w .archive masz PHP 5.2, a w main masz PHP 5.3. Jeśli coś pójdzie nie
tak, to możesz skorzystać z /var/spool/repackage (o ile ustawiłeś to w makro
RPM).

--
Pozdrawiam,

Wojciech Błaszkowski