XFCE 4.8 - Automount urzadzen USB.

Pawel Dobielski paweld at gery.pl
Sun Apr 8 15:12:32 CEST 2012

On 08.04.2012 15:01, fi9o wrote:

> Ok, sprawdze.
>
> Osobiscie pod openboksem uzywam pmount + aktywator na pulpicie zarzadzanym przez rox - ale to nie
> bylo jakies super.
>
> A moglbys napisac jak to ma dzialac? Zainstalowalem oba pakiety ale nie widze by co sie zamontowalo
> i napewno nie z automatu ;)
Udisks odpowiada za montowanie urządzeń z poziomy użytkownika.
W /etc/polkit-1/localauthority/50-local.d/10-udisks.pkla ustawiasz
użytkownika/grupę która ma dostęp.
$ udisks --mount /dev/sdb1 -powinno działać.
Udisks-glue proces monitorujący czy zostało podłączone nowe urządzenie i
montujący je, konfiguracja w /etc/udisks-glue.conf
To chyba na tyle, ustawiałem to dość dawno.

--
"God, root, what is difference?"