Re: drbd, o2cb, ocfs - problemy i zła kolejność SysVinit

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Tue Apr 17 23:38:28 CEST 2012

W dniu 17 kwietnia 2012 23:28 użytkownik Andrzej Zawadzki
<zawadaa w gmail.com> napisał:

> GFS czy GFS2?

GFS! GFS2 próbowałem, strasznie niestabilne i były okropne problemy z
quotą. GFS2 lubił również lockować się na jednym z nodów przez co cały
cluster był nieużywalny. Losowe procesy wisiały sobie w bodajże stanie
D i trzeba było rebootować. Do tego bardzo ciekawie zachowywał się
fancing i po takim reboocie były różne cuda jak split-brainy i
problemy z zamountowaniem tego GFS2.
GFS jest stabilniejszy, ale też ma swoje bolączki.

> A już myślałem, że nie będzie złośliwości ;-) Gupi ja ;-)
> Hmm to może zrobimy w PLD? ;-)
> np. Mnie to b. interesuje.

Mnie zrobienie tego w PLD natomiast wcale ;-) I to bez złośliwości.