packages: pam/pam.spec, pam/system-auth.pamd - rel 5 - added pam_systemd.so...

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Fri Apr 27 11:16:45 CEST 2012

On Fri, 27 Apr 2012, Adam Osuchowski wrote:

> Owszem. cron przestał uruchamiać zadania.

Jesteś pewny że to z tego powodu? Tam jest "optional" co oznacza "jak
ten moduł nie działa/nie ma go to pomiń i jedź dalej".
Jeszcze nigdy nie widziałem sytuacji żeby z powodu opcjonalnego modułu
cos nie działało.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/