Re: [zgłoszenie/ostrzeżenie] Kernel 3.3.4 wywraca się

Bartosz Świątek shadzik at gmail.com
Sat Apr 28 13:49:34 CEST 2012

W dniu 28 kwietnia 2012 13:42 użytkownik Łukasz Maśko
<ed w yen.ipipan.waw.pl> napisał:
> Dnia sobota, 28 kwietnia 2012, Bartosz Świątek napisał:
> [...]
>
> Oj Bartek, na ciebie zawsze można liczyć, ty nasz miszczu ciętej riposty ;-)

Oj tam oj tam, po prostu umiem sobie dodać 1 + 1. Jak tak często
czytam, że coś nie działa (a mówimy teraz o kernelu, przypominam) to
chyba nie jest wcale tak kolorowo jak propaganda głosi :)
Ale zaraz nam wszystko ktoś wyżej postawiony wyjaśni, że ja to troll,
ty masz pecha a jemu wszystko działa ;)