Jak się to teraz robi, czyli pytanie nieobytego z git-em po migracji

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Tue Aug 7 08:42:35 CEST 2012

Wybaczcie prostackie pytanie (a może i pytania), ale jestem zupełnie
nieobyty z git-em, a nie wiem, jak zrobić coś, co w CVS-ie wychodziło dość
prosto. Chodzi mi teraz o diff-a. W przypadku CVS robiło sie po prostu
cvs diff -u -r rel plik i już. Jak zrobić analogiczne coś w przypadku GIT-a?
Analogicznie, jak zrobić coś w stylu cvs status -v plik?