Re: w32codec updated

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Sun Aug 12 21:54:40 CEST 2012

Dnia 8 sierpnia 2012 12:57 Paweł Gołaszewski <blues w pld-linux.org> napisał(a):

> [...]
>
> Żartujesz, tak?
>
> Przecież on sam zrezygnował, a wolf tylko podbija bembenek, żeby dalej
> trole wypełzały.
>
> -1

+1

W sumie to kazdy powinien miec szanse sie zrehabilitowac.
Za to co mi sie nasuwa najbardziej, to to ze chlopaki znajac
glowne problemy i niedociagniecia w PLD, wykorzystali je do
zabawy na listach w berka ;)
Czasem to wygladalo naprawde zabawnie ale na dluzsza
mete robilo sie niesmaczne.
Mysle ze jest teraz okazja ponownego polaczenia sil, a nie boczenia sie.

Pozdrawiam
Bartlomiej Zimon