w32codec updated

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Mon Aug 13 21:25:13 CEST 2012

On Sunday 12 of August 2012 21:54:40 Bartlomiej Zimon wrote:

> +1
>
> W sumie to kazdy powinien miec szanse sie zrehabilitowac.
> Za to co mi sie nasuwa najbardziej, to to ze chlopaki znajac
> glowne problemy i niedociagniecia w PLD, wykorzystali je do
> zabawy na listach w berka ;)
> Czasem to wygladalo naprawde zabawnie ale na dluzsza
> mete robilo sie niesmaczne.
> Mysle ze jest teraz okazja ponownego polaczenia sil, a nie boczenia sie.

i podbicie numerka Z w pakiecie wersjonowanym przez X.Y.Z,
to ma byc wielka rehabilitacja developera po tych wszystkich
polemikach i rzyganiu po dystrybucji? takie rzeczy (+test build)
powinien wykonywac automat, a nie ludzie - tu jest pole do popisu.

poki co, -1 z mojej strony. perspektywa ratingu niezdefiniowana.