Re: Upgrade rc-scripts - poldek/rpm widzi więcej niż jest?

Bartlomiej Zimon uzi18 at o2.pl
Wed Dec 5 19:18:38 CET 2012

Dnia 4 grudnia 2012 12:37 Jacek Osiecki <joshua w hybrid.pl> napisał(a):
On Tue, 4 Dec 2012, Jacek Osiecki wrote:
> Znaczy się rm -rf /root/.poldek-cache?
> Zrobiłem, po odpaleniu poldek ponownie pobrał indeksy i wczytał /var/lib/rpm
> - ale nie pomogło:
OK, dobra. Teraz widzę:
poldek:/all-avail> ls -I rc-scripts-
rc-scripts-0.4.3.8-2.x86_64
rc-scripts-0.4.5.4-2.x86_64
2 packages
poldek:/all-avail>
Usunąłem starsze za pomocą rpm --noscripts, potem na wszelki wypadek
zreinstalowałem aktualne... CHYBA jest OK ;)
Dzięki za pomoc!
Pozdrawiam,
ll - listuje dostepne pakiety
lli - listuje zainstalowane