rc-scripts upgrade error

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sat Dec 8 16:54:10 CET 2012

On Sat, 08 Dec 2012, Tomasz Pala wrote:

> Tak świetnie poprawiłeś, że ktoś z pozostałościami starych plików może
> stracić nowe. Wszystko już było dawno gotowe, tylko nikomu się nie chce
> commitować:
>
> http://lists.pld-linux.org/mailman/pipermail/pld-devel-en/2012-October/023274.html

Nie rozumiesz, nigdy takich triggerów najwyraźniej nie pisałeś, więc Ci
wytłumaczę - '-f' jest tam po to żeby po upgrade nie zostać bez
konfiguracji interfejsów, bez -f zostaniesz z domyślnym ifcfg-eth0.

No i pokaż scenariusz  w którym ktoś może mieć tam takie pozostałości starych
plików, które mogą coś popsuć.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/