Re: Migracja serwisów SysV -> systemd

Paweł Gołaszewski blues at pld-linux.org
Sat Feb 4 21:45:43 CET 2012

Mały raport z próby przejścia na systemd na laptopie.

Jakaś dziwna kaszana z tego wyszła. Po zainstalowaniu i uruchomieniu nie
byłem w stanie nic zrobić, jedynie zalogować na konsoli (gdm nie wstawał).
Na konsoli prawie nic nie byłem w stanie zrobić praktycznie, wywalało
błędy dostępu do /proc/sys/fs/binfmt_misc/ (dlaczego akurat tu??)

Co gorsze - uruchomienie na normalnym inicie nie poprawiło sytuacji, tutaj
wręcz zawisa startowanie na którejś usłudze (wyleciało mi z głowy która).
Dopiero odinstalowanie paczek związanych z systemd rozwiązało problem:

Zainstalowane paczki:
ConsoleKit-systemd-0.4.5-7.i686
avahi-systemd-0.6.30-5.i686
cronie-systemd-1.4.8-8.i686