packages: acpid/acpid.spec, acpid/acpid.service (NEW) - rel.6 - systemd

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Mon Feb 6 11:30:19 CET 2012

On Monday 06 of February 2012, Paweł Gołaszewski wrote:

I masz możliwość wykazania się w usprawnieniu sytuacji (czy samodzielnie czy
ścigając osobę, która ów support dodała).

> Nie, chcę skończyć przejście na systemd, BEZ UTRATY funkcjonalności
> obecnej i bez zastanawiania się "dlaczego cron (nie)działa mi teraz
> inaczej???".

Nie przechodz na systemd skoro nie da się zapewnić potrzebnej Ci
funkcjonalności.

Jeśli jednak się da bez takiego cudowania jak używanie skryptów init.d to ...
nie wiem na co czekać. Do dzieła.