packages: acpid/acpid.spec, acpid/acpid.service (NEW) - rel.6 - systemd

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Feb 6 13:28:20 CET 2012

On Mon, Feb 06, 2012 at 10:54:22 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Nic nie ukrywam.

Z punktu widzenia end-usera uruchamia się natywny unit systemd...

> Jakie?

Jest cała instrukcja, jak powinien zachowywać się demon systemdowy.
Jeśli tak nie robi, to są przeróżne flagi do unitów systemd (np. oneshot
itp.) - tutaj może chodzić o lokalizację PID-ów, locków itp.
Celem tego wszystkiego jest zunifikowanie zachowania się tego typu usług.

> Fajnie - ale zobacz sobie na cronie dla przykładu.
> Jest porządnie zrobione? Guzik - połowa rzeczy, która była dawniej
> obsługiwana zniknęła.

Tam są dwie zmienne, znaczy jedna teraz nie działa? ;)

> Poza tym - na tą chwilę myślę, że ważniejsze jest przeniesienie serwisów
> na systemd, bez utraty funkcjonalności. Jak będą przeniesione to dalej
> można się bawić.

Nie wiem, czy przeniesienie wszystkiego na systemd jest aż tak ważne. Z
czasem powinny się pojawyć natywne unity do każdej usługi, a jeśli nie
to będą takie w innych dystrybucjach.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>