packages: acpid/acpid.spec, acpid/acpid.service (NEW) - rel.6 - systemd

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Mon Feb 6 13:31:15 CET 2012

On Mon, Feb 06, 2012 at 12:03:15 +0100, Paweł Gołaszewski wrote:

> Rewelacja. Gdzie indziej jest napisane "przechodź na systemd".

...testuj, poprawiaj i zgłaszaj błędy! Było także napisane, że wsparcie
dla SysV/LSB nie zniknie w przewidywalnej przyszłości.

> Nie do końca rozumiem dlaczego nie chcesz najpierw przejść na systemd, a
> potem zrobić porządki wywalając skrypty lub przenosząc je na lżejsze,
> mniejsze wersje. Tak będziesz miał rozgrzebaną na amen migrację po wsze
> czasy...

No ja to szczerze mówiąc czekam, aż inni rozwiążą pewne problemy. Przez
inni mam na myśli zarówno autora systemd (to się nadal rozwija) jak i
inne dystrybucje, w pewnym momencie będą pojawiały się kolejne funkcje.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>