packages: acpid/acpid.spec, acpid/acpid.service (NEW) - rel.6 - systemd

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Mon Feb 6 17:53:25 CET 2012

On Mon, 06 Feb 2012, Paweł Gołaszewski wrote:

> _Conajmniej_ komentarz na ten temat w sysconfig powinien się pojawić.
> Wogóle pod tym kątem nie została ta paczka przejrzana.
> Ja się zdziwiłem jak mi zaczął cronie zupełnie inaczej działać. A w
> zasadzie nie działać.

Miałeś wzrorcowe rozwiązanie w nfs-utils, teraz już też w cronie i
acpid. Jak chcesz to możesz ładny kometarz dopisać - będzie z
czego kopiować do innych pakietów.

> Jak rozumiem jedna atrapa jest dobra, a inna nie? :)
> Fajnie, nie ma to jak dyskusja.

Żadna prowizorka nie jest dobra, a skoro teraz już wiesz jak robić
poprawnie, to więcej ich nie dodawaj.

--
Jan Rękorajski                  | PLD/Linux
baggins<at>mimuw.edu.pl         | http://www.pld-linux.org/