Buildery Th - instalacja zaleznosci DirectFB

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Wed Feb 8 23:49:44 CET 2012

Dnia środa, 8 lutego 2012, Jan Rękorajski napisał:
[...]
> U mnie wydaje sie dzialac, o dziwo:
>
> [baggins w sith ~]$ rpm -q glibc ; rpm -q xorg-driver-video-nvidia ;
> glxinfo glibc-2.15-4.x86_64
> glibc-2.15-4.i686
> xorg-driver-video-nvidia-290.10-10.x86_64
> name of display: :0.0
> display: :0  screen: 0
> direct rendering: Yes
> server glx vendor string: NVIDIA Corporation
> server glx version string: 1.4

U mnie też niby "działa", ale dużo aplikacji sypie segfaultami. Z tych co
sprawdziłem to np. KDE nie chce się uruchamiać tudzież różne aplikacje pod
niego (np. clementine - pisałem o tym na liście). A ponieważ używam KDE (to
stacja robocza, nie serwer), to obecna kombinacja mi nie odpowiada :-/