Jeszcze kilka groszy o najnowszch sterach NVidii ( w kontekście glibc-2.15)

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Feb 16 14:45:13 CET 2012

Dnia czwartek, 16 lutego 2012, Łukasz Głębicki napisał:
[...]
> U mnie z najnowszym jajkiem i arch x86_64 OpenGL działa bez zarzutu.

No to nie wiem, w czym k... problem. Właśnie mi wyszło, że nawet jak mam X-y
na sterowniku nv, ale w systemie jest zainstalowane xorg-driver-video-
nvidia-libs, to aplikacje korzystające z OpenGL się wywracają - pomimo tego,
że w systemie jest Mesa-dri-driver-swrastr i ogólnie cała Mesa potrzebna do
nv. I też sprawdziłem na kernel-3.2.6.

Z konieczności system chodzi teraz na nv. Brakuje mi rozszerzenia XV. Nuveau
nawet działa, ale krótko - po niedługim czasie świruje odświeżanie ekranu.