qemu a qemu-kvm

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Sat Feb 18 12:40:44 CET 2012

On Sat, 18 Feb 2012, Adam Sobieraj wrote:

> Witam
>
>  W paczkach od pewnego czasu widnieje qemu-1.0 i qemu-kvm-0.15 w specu
> qemu.spec była linijka że zastępuje to qemu-kvm, a teraz widzę
> qemu-kvm-1.0... więc moje pytanie takie czego używać żeby mieć pełną
> sprzętową wirtualizację? Bo się szczerze mówiąc pogubiłem...

W zasadzie wszystko jedno, tyle że qemu-kvm jest rozwijane przez ludzi od KVM,
więc jest bardziej up-to-date. Ja używam qemu-kvm.
Poza tym na ftp leży qemu-kvm-1.0 :)

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/