[BUG] poldek i choose equivalents manually = yes

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sat Feb 18 15:46:20 CET 2012

On Sat, Feb 18, 2012 at 14:41:40 +0100, Bartlomiej Zimon wrote:

> Zgoda, pytanie tylko czy faktycznie musimy pokazywac az tyle?
> ~25 to jest wg mnie optymalne

Jeśli w takim iceweaselu jest lista języków, to bez sensu jest
scrollować szukając polskiego - powinno się wyświetlić tyle, ile wejdzie
na ekran, żebym jednym klawiszem go wybrał.

~: echo $LINES
62

to jest nawet dokładnie tyle, co 10 cyfr i 26*2 liter alfabetu:)

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>