[BUG] poldek i choose equivalents manually = yes

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Feb 19 13:10:54 CET 2012

On Sat, Feb 18, 2012 at 21:34:53 +0100, Bartlomiej Zimon wrote:

> O prosze:

Fajnie, dzięki:)

Dla mnie kolejność 1-9,0 jest logiczna - tak mam na klawiaturze;)

Natomiast wracając do starego flejma, bo widzę że tutaj znowu powraca
przynudzanie wolfa - otóż jak ostatnio się zdziwiłem, że po
zainstalowaniu Ubuntu coś mi tam tak po prostu działało, tak kilka dni
temu chciałem je przez okno wyrzucić. Owszem, działa domyślnie GNOME
oraz Fx, ale próba zrobienia CZEGOKOLWIEK innego, niż używają klikacze,
doprowadziła mnie do szewskiej pasji i smutnego stwierdzenia, że 'w
Ubuntu nic nie działa'. Na przykład:
- *DM daje mi wybór ok. 10 sesji, z czego działa* tylko GNOME,
- jak już poprawiłem plik sesji, aby uruchamiał się IceWM, to jest to
  tak zabugowana wersja, że szkoda gadać,
- po kilku próbach uruchamiania domyślnego innych sesji, GNOME już nie
  działa - znaczy uruchamia wszystko, poza panelem (nawet nie ma
  możliwości wylogowania!),
- xpdf w ogóle nie działa, rzuca tylko kilka stron błędów,
- po zainstalowaniu i aktywowaniu binarnych sterowników nVidii, nie da
  się już wrócić do otwartych (jockey-gtk czy cośtam nie pokazuje),
- aplikacje terminalowe przychodzą kompletnie nieskonfigurowane - ani
  mc, ani zsh, ani xterm nie ma żadnych rozsądnych defaultów,
- kilkadziesiąt procent doinstalowanych aplikacji nie pojawiła się w
  ogóle w menu, pewnie im się plików desktop nie chce dodawać.
Miałem jeszcze problemy z domyślną konfiguracją PAM, głupim zachowaniem
okulara, localami... ogólnie odnoszę wrażenie, że Ubuntu to taka darmowa
wersja windowsa dla luserii.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>