big move

Łukasz Chrustek lukasz at chrustek.net
Tue Feb 21 16:12:18 CET 2012

Witam,

> ... is coming. Here is TODO list for anyone interested:
> http://ep09.pld-linux.org/~pldth/main-ready-test.txt

> Scenario will be tipical - not builing packages or with broken deps will be
> dropped from main in most cases.

Czy ktoś z Was próbował zainstalować PLD po tym big move ? Dopiero po
doinstalowaniu systemd* oraz systemd-init system mi powstał. Bez tego
ruchu (zamiany SystemVInit na systemd-init) dostawałem prompt zaraz po
komunikatach od jądra z możliwością zalogowania :), (nie shell, tylko
prompt do podania loginu).

Instalacja pld polegała na:
stworzeniu systemu plików
skopiowania przygotowanego 'obrazu instalacyjnego' pld
lilo
restart

dotychczas taka procedura mi działała. Czy czasem na za bardzo jest
zamieszane ze starym initem/rc-scripts przy okazji grzebania z
systemd?

--
 brushek