vim i problem przy edytowaniu plików *.sql

Jacek Osiecki joshua at hybrid.pl
Fri Feb 24 17:54:45 CET 2012

W dniu 2012-02-24 16:18, Tomasz Pala napisał(a):

> A jaki jest sens sugerowania podpakietów z tego samego pakietu? W ten
> sposób każdy X miałby S na wszystkie X-*. Używasz aplikacji X, to
> wiesz,
> że powinieneś przejżeć wszystkie X-*.

Tylko tutaj mamy sytuację, że vim-rt w standardowej konfiguracji nie
działa
i trzeba zgadywać dlaczego. Zgadza się, sugerowanie swoich podpakietów
nie
jest tu rozwiązaniem - raczej powinno być tak, żeby vim-rt nie wymagał
niczego
co jest dostępne w vim-rt-extras, czyli wyrzucić wszystkie funkcje
odwołujące
się do vim-rt-extras właśnie do tego pakietu.

Pozdrawiam,
--
Jacek Osiecki