Było "[th] Icedove - Locale ?" - locale to pikuś

Wieslaw Kierbedz w.kier at farba.eu.org
Sun Feb 26 21:57:36 CET 2012

W dniu 26.02.2012 20:36, Wieslaw Kierbedz anonsuje::
> Mnie przestał icedove czytać katalogi imapów.
> Na pasku stanu mam Connected - i na tym się kończy.
Edit.
Nie działa na "moich" serwerach (2 razy dovecot-2 i raz courier-imap).
Wszystkie mają własne certyfikaty. Może to dlatego.
Bo dlaczego jeszcze, to nie mam pojęcia.
Nawet outlook 6 bez problemu z nimi współpracował, różne opery i
evolution też.
Z innych imapów tylko gmaila mogłem spróbować i z tym nie ma problemów.
--
WK