ImageMagick i libpng 1.5

Tomasz Witek tiwek at tiwek.com
Mon Feb 27 09:36:42 CET 2012

Dnia 2012-02-26, nie o godzinie 01:15 +0100, Adam Osuchowski pisze:

> A w jakiej konkretnie sytuacji jest problem? U mnie proste operacje na
> plikach png z przezroczystością działają.

Żeby łądnie wyglądało w galerii, robie miniaturkom przezroczyste
narożniki i przycinam je.

convert -resize 180x180^ -gravity Center -crop 180x180+0+0 -alpha set
-virtual-pixel transparent -channel A -blur 0x8  -level 50%,100%
+channel

to daj dość ładne efekt.
Ale od pewnego momentu przestało działać.

Niestety nie wiem od kiedy a downgrade nie wchodzi w rachubę (za dużo
powiązań) :(
Obstawiam libpng.

TiweK