Było "[th] Icedove - Locale ?" - locale to pikuś

Pepe pepe at kamol.net
Tue Feb 28 12:18:43 CET 2012

On 27.02.2012 20:43, Wieslaw Kierbedz wrote:
> W dniu 27.02.2012 11:45, Andrzej Zawadzki anonsuje::
>>
> To nie musi być przyczyna. To są konta X razy migrowane - muł w
> ustawieniach może nakładać się na jakiś szkopuł w kompilacie icedove.
> Ale coś jest nie do końca halo, bo te same katalogi ustawień działają z
> thunderbirdem od mozilli (10.0.2).
> Trudno. Na razie nie mam czasu debugować. Zostanę przy obcym.

Witam.

To jest problem z naszą kompilacją, pojawił się w wersji 10. Icedove nie
respektuje wykluczeń ustawionych dla certyfikatów SSL w poprzednich
wersjach programu. Nie da się też dodać nowego wykluczenia pojawia się
tylko komunikat o błędnym certyfikacje.

Osobiście musiałem "ręcznie" dodać wszystkie certyfikaty serwerów, plus
certyfikaty CA jeśli certyfikat nie był self-signed. Dla takiego CA
trzeba było ręcznie ustawić rodzaj certyfikatów nim podpisywanych. W
przypadku gdy nie zgadzała się nazwa serwera z tym z certyfikatu
musiałem go zmienić tak aby pasowało.

Pozdrawiam.

--
Pepe