Brak cgroup - czego mi brakuje?

Jan Rękorajski baggins at pld-linux.org
Tue Feb 28 17:01:58 CET 2012

On Tue, 28 Feb 2012, Jacek Osiecki wrote:

> [...]
>
> Zaraz, czy dobrze rozumiem że teraz znowu trzeba samemu mountować?
> To się zaczyna trochę zbyt szybko zmieniać :( Co chwila cgroupy nie
> działają,
> bo najpierw trzeba samemu montować, potem nie wolno montować choć w
> dystrybucyjnym
> /etc/fstab jest montowanie, a teraz znowu w nazad?

Odkomentuj sobie co trzeba w /etc/cgconfig.conf i przestań marudzić.
Zachowujesz się jakbyć linuksa wogóle sobaczył tydzień temu,
a dobrze wiem że używasz PLD od chyba 10 lat.

--
Jan Rękorajski                                 | PLD/Linux
SysAdm                                         | http://www.pld-linux.org/