adding -pipe to c(xx)flags...

Paweł Sikora pluto at agmk.net
Wed Feb 29 19:27:00 CET 2012

On Wednesday 29 of February 2012 18:53:51 Tomasz Pala wrote:

> Mam w swoich makrach dodane od wieków, nigdy nie było z tego problemów.

jedyny problem jaki widze, to to, ze potencjalnie asembler moze buforowac stdin
zanim zacznie przetwarzanie, czyli zje potencjalnie kilka/nascie/dziesiat MB pamieci.
z drugiej strony patrzac na to, iz ext3/4 domyslnie robi commit na nosnik co 5 sekund,
to rownolegly build na builderach bedzie zapisywal /tmp na dysk, by go kilka sekund
pozniej skasowac. ja uzywam -pipe/ccache od lat w firmie z c++ i nie narzekam.