glibc 2.15 psuje libGL z NVidii

Łukasz Maśko ed at yen.ipipan.waw.pl
Thu Jan 5 18:52:18 CET 2012

Dnia czwartek, 5 stycznia 2012, Bartosz Świątek napisał:

> Aha, całkiem o tym zapomniałem.
> Łukasz, sam jesteś se winien. EOT.

Wiem i nie narzekam :-) To nie był list w stylu "czemu mi cholera przestało
działać". Doskonale wiem, że jak zainstaluję coś z th-test, to ma prawo
przestać działać. Ale w sumie po to tam coś się wrzuca, żeby ktoś
przetestował i ewentualnie dał znać, jak coś nie gra. Nie mam racji? No to
dałem znać, że jak się połączy jedno z drugim to nie bangla. Coby może ktoś
inny, kto o tym jeszcze nie wie, niepotrzebnie nie próbował :-) Może co
najwyżej należało to wrzucić na pld-users-pl.

I tak, wiem, że nvidia to sterowniki binarne. Tylko trochę nie do końca
poprawnie przeniosłem rozumowanie, że skoro moduł kernelowy się
"wkompilowywuje" w konkretne jądro przez pożenienie części binarnych z
jakimiś tam kawałkami interfejsu przez kompilację z nagłówkami kernela, to
analogicznie jest z bibliotekami. Najwyraźniej biblioteki są brane w
całości. Nie zastanowiłem się nad tym wystarczająco mocno najwyraźniej.

EOT