PLD Th IRC info

Bartosz Taudul wolf.pld at gmail.com
Tue Jan 10 20:57:23 CET 2012

2012/1/10 Arkadiusz Miśkiewicz <arekm w maven.pl>:
> Twoje zdanie w obecnej sytuacji,
> jako drugiego trolla pldowego
Potrafisz chociaż raz napisać coś poza "jesteś trollem"?

> dla mnie się nie liczy.
Ojejku. Co ja teraz zrobię.

> Wielu innych developerów - owszem.
Takie bajki to sobie możesz opowiadać dzieciom w przedszkolu.

Dec 06 08:54:28 <fi9o> arekm: Nie szalej
Dec 06 08:54:37 <fi9o> shadzik to przydatna osoba.
Dec 06 08:55:54 <arekm> fi9o: nawet w ten temat nie próbuj wchodzić.

Dec 06 12:27:03 <abw> (.adamg. w IN) arekm: imho nie jest, i bana w
sumie tez nie powinno byc - co jak co ma prawo siedziec na kanale, a
takie filtrowanie wprowadza tylko zamet przy forwardowaniu (widac jak
ktos odpowiada shadzikowi, ale w ypowiedzi shadzika nie)
Dec 06 12:27:57 <arekm> adamg: możesz podnieść temat na cdg. ban
zostaje, a jak abw zacznie bana omijać to nie będzie wyjścia jak
rozłączyć kanały
Dec 06 12:28:05 <arekm> wystarczająco tu napsuł krwi i to nie tylko mi

Dec 06 12:51:00 <abw> (.marTi. w IN) arekm: widać w tobie wodza PiSu...
shadzik jakby na to nie patrzeć - dał dużo dobrego do PLD i to, że
jest jaki jest nie znaczy, ze trzeba mu dawać bana itp. szczególnie,
że przeszkadza to tylko
/głownie Tobie. Ty też pewnwnie nie jednemu przeszkadzasz/wkurzasz,
ale nikt niewrzuca na CDG wnioskowania o to czy dać Ci ignore na
kanale - bo to DZIECINNE
Dec 06 12:54:34 <arekm> shadzik dał dobrego i dał złego. teraz daje tylko złe
Dec 06 12:57:13 <arekm> dziecinne jest nic nie robienie

> Nie karmy trolla wolfa. Nie wiem jak po takim czymś możesz w ogóle oczekiwać,
> że ktoś Cię potraktuje na serio, a tym bardziej będzie prowadził dyskusję.
Nie wiem jak ktoś może cię traktować na serio po tym jak zupełnie
swobodnie i nie informując o tym nikogo ograniczasz dyskusje między
ludźmi na kanale.

> Obecne rozłączenie jest uzgodnione. Z właścicielem botów.
Mówisz o tym, jak uzgodniłeś po raz pierwszy, ignore na shadzika, ale
właściciel nic o tym nie wiedział?

Dec 06 08:52:39 <arekm> ej..., co za łoś usunął ignore
Dec 06 08:53:13 <arekm> adamg: coś wiesz na ten temat?
Dec 06 11:44:29 <abw> (.adamg. w IN) arekm: na jaki temat?
Dec 06 11:49:45 <arekm> adamg: wywalenia ignore shadzika z abw
Dec 06 12:16:28 <abw> (.adamg. w IN) arekm: tak, to nie jest miejsce na
takie ignore - rob to po stronie klienta

A może o tym jak uzgodniłeś rozłączenie kanałów, ale właściciel nic o
tym nie wiedział?

Jan 09 02:12:44 <adamg> eh, poczytałem backloga.
Jan 09 02:14:30 <adamg> .
Jan 09 02:14:51 <adamg> relinknąłem boty

Kłamać trzeba umieć.

> I owszem, nie musisz.
Niczego innego się po jaśnie panu i władcy nie spodziewałem. Na zdrowie :)

wolf