mksh exec bug.

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Jan 15 12:38:16 CET 2012

On Sun, Jan 15, 2012 at 12:01:01 +0100, Tomasz Pala wrote:

> No cóż, można rzucić paru 'nadmiarowych' developerów do tego zadania,
> nie będą przeszkadzali w drodze ku przyszłości.

A tak w ogóle to ostatnio widziałem jakieś (stare już!) ubuntu. I wiecie
co, ono tak po prostu (!) działało, np. taki firefox. No ale oni zapewne
nie wciskają na siłę jakiegoś systemowego xulrunnera czy innych celowych
spowalniaczy. Dziwne uczucie.

http://lists.freedesktop.org/archives/systemd-devel/2012-January/004188.html

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>