mksh exec bug.

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Sun Jan 15 13:15:23 CET 2012

On Sun, Jan 15, 2012 at 12:41:50 +0100, Bartosz Taudul wrote:

> Ależ wiemy, wiemy.

I czemu nikt nie powiedział?! Czuję się oszukany... tyle lat życia w
nieświadomości, że ktoś inny może przedkładać 'działanie' nad
'korzystanie z systemowych libów'. Jak to może być, że dla kogoś
ważniejszy jest efekt, niż droga do jego osiągnięcia?!

> Oj, cicho! Bo jeszcze się na ciebie szefuńcio obrazi, i co wtedy będzie?

Hm, nie wiem - będę miał więcej czasu? ;) Choć nie bardzo mi się
uśmiecha mieć coś innego na desktopie niż w serwerowniach.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>