PLD RescueCD i płyty intela z Sandy Bridge - ktoś próbował?

Arkadiusz Miśkiewicz arekm at maven.pl
Wed Jan 18 12:33:34 CET 2012

On Wednesday 18 of January 2012, Jacek Osiecki wrote:
> Witam,
>
> Ostatnio próbowałem zainstalować system na komputerze z nowym intelem i5
> (nowy socket 1155, ten na którym chodzą i3/i5/i7). Nie poszło... więc
> odpaliłem rescuecd. I co? BUM! Nie bangla :-o

Konsola szeregowa is your friend. O ile komp ma rs232.

> Czy ktoś sobie poradził z Sandy Bridge? Płyta uszkodzona raczej nie była,
> instalka windowsów spokojnie chciała instalować się na kompie...

Jak "buma" zanim monitor się włączy to sugeruje to jazdy z kernelem.

Z mało prawdopodobnych opcji to spróbuj bootnąc z: intel_idle.max_cstate=0

Możesz też spróbować nowszego (niestety testowego i nie do końca gotowego)
rcd: http://areq.amg.net.pl/th-x86_64resh/rescue_x64_20110724.iso