PLD RescueCD i płyty intela z Sandy Bridge - ktoś próbował?

Tomasz Pala gotar at polanet.pl
Wed Jan 18 14:17:45 CET 2012

On Wed, Jan 18, 2012 at 13:36:09 +0100, Jacek Osiecki wrote:

> I jeszcze osobna karta z RS232 i kabelkiem jak się pierwsze RS232 zjara? :)
>
> Jak się sieciówka zjara to się ją (albo całą płytę) wymienia na nową...

No jeśli masz na tej produkcji pełne HA i części zapasowe leżące pod
ręką (bądź gwarancję/dostawcę next business day), to można to olać. Mimo
wszystko mi by się nie chciało lecieć do serwerowni, żeby sprawdzać na
miejscu co się skopało - wolę to sprawdzić zdalnie.

--
Tomasz Pala <gotar w pld-linux.org>